Wednesday, May 22, 2013

Tracking update

J'avais tout prévu parfaitement: dimanche prochain, P serait rentré, Mamina pas encore partie, j'avais tout commandé à temps pour une fête d'anniversaire pirates pour les loulous... Sauf que UPS retient mes crochets et les pistolets à eau de pirates en otages en Californie du Sud. Ils m'ont fait le coup du déraillement de train*... Je sais, il y a des choses plus graves qui se passent dans le monde chaque seconde... mais, sérieux, zut, quoi!

* commencez pas à me traiter de sans coeur, s'il y avait des blessés, ça ferait la une des journaux. Là, ils ont juste dû se tromper de rails...

I had planned everything perfectly: next Sunday, P was going to be back, and Mamina wouldn't have left yet, I had ordered everything well in advance for a pirate birthday party for the kiddos... Except that UPS has taken my hooks and pirate squirt guns hostage in Southern California. They played the train derailment* card... I know, there are many worse things happening in the world every second... but, seriously?!?
* don't start calling me heartless, if anybody had been hurt, it would be on the news. They must have just taken the wrong tracks...

No comments:

Post a Comment