Friday, November 15, 2013

The missing piece of the puzzle

Je viens de passer trois jours à essayer de remettre la main sur les pièces manquantes du dernier puzzle des poulets.


Il n'y a rien de plus énervant qu'un puzzle incomplet, si? Surtout quand le puzzle en question a une double vocation décorative (ça faisait des mois que je cherchais une mapemonde pour la chambre des enfants, mission accomplie).

Et puis tout à coup, en regardant ces photos d'il y a quelques semaines, j'ai eu un éclair de génie (ou j'ai arrêté d'être bête...).



Et je les ai toutes retrouvées dans la guitare*...

* ça fait de très bon médiators, apparemment.

I spent the last three days trying to find the missing pieces of the chicken's latest puzzle.
There's nothing more annoying than an incomplete puzzle, is there? Especially when said puzzle was supposed to help decorate their bedroom (I had been looking for a cute world map for them for months, check!).
And then, as I was looking through some pictures from a few weeks ago, I had a revelation (or I stopped being stupid...).
And I found them all inside the guitar*... 
* they apparently make great picks.

No comments:

Post a Comment